iSzerelés iSzerelés
E-mail: info@iszereles.hu
Telefon: +36 30 820 20 59
Facebook Instagram Youtube
Szerviz
  • iPhone javítás
      • iPhone 16 E

      • iPhone 16 PRO MAX

      • iPhone 16 PRO

      • iPhone 16 PLUS

      • iPhone 16

      • iPhone 15 PRO MAX

      • iPhone 15 PRO

      • iPhone 15 PLUS

      • iPhone 15

      • iPhone 14 PRO MAX

      • iPhone 14 PRO

      • iPhone 14 Plus

      • iPhone 14

      • iPhone 13 PRO MAX

      • iPhone 13 PRO

      • iPhone 13 mini

      • iPhone 13

      • iPhone 12 PRO MAX

      • iPhone 12 PRO

      • iPhone 12 mini

      • iPhone 12

      • iPhone 11 PRO MAX

      • iPhone 11 PRO

      • iPhone 11

      • iPhone XS MAX

      • iPhone XS

      • iPhone XR

      • iPhone X

      • iPhone SE 2022

      • iPhone SE 2020

      • iPhone SE

      • iPhone 8 PLUS

      • iPhone 8

      • iPhone 7 PLUS

      • iPhone 7

      • iPhone 6S PLUS

      • iPhone 6S

      • iPhone 6 PLUS

      • iPhone 6

      • iPhone 5S

      • iPhone 5C

      • iPhone 5

      • iPhone 4,4S

  • iPad javítás
      • iPad 1

      • iPad 2

      • iPad 3

      • iPad 4

      • iPad 5.gen 9,7” 2017

      • iPad 6.gen 9,7” 2018

      • iPad 7.gen 10,2” 2019

      • iPad 8.gen 10,2” 2020

      • iPad 9.gen 10,2” 2021

      • iPad 10.gen 10,9” 2022

      • iPad Air

      • iPad Air 2

      • iPad Air 3 10,5” 2019

      • iPad Air 4 10,9” 2020

      • iPad Air 5 10,9” 2022

      • iPad Mini 1

      • iPad Mini 2

      • iPad Mini 3

      • iPad Mini 4

      • iPad Mini 5 2019

      • iPad Mini 6

      • iPad Pro 10,5” 2017

      • iPad Pro 11” 1.gen 2018

      • iPad Pro 11” 2.gen 2020

      • iPad Pro 11” 3.gen 2021

      • iPad Pro 11” 4.gen 2022

      • iPad Pro 12,9” 1.gen 2015

      • iPad Pro 12,9” 2.gen 2017

      • iPad Pro 12,9” 3.gen 2018

      • iPad Pro 12,9” 4.gen 2020

      • iPad Pro 12,9” 5.gen 2021

      • iPad Pro 12,9” 6.gen 2022

      • iPad Pro 9,7” 2016

  • Mac javítás
      • MacBook

      • MacBook 12” 2015-2017

      • MacBook 13” 2008

      • MacBook Air

      • MacBook Air 11”

      • MacBook Air 13” 2009-2017

      • MacBook Air 13” 2017-2020

      • Mac Mini

      • Mac mini 2010-2016

      • MacBook Pro

      • MacBook Pro 13” 2009-2012

      • MacBook Pro 13” 2012-2015

      • MacBook Pro 13” 2016-2020

      • MacBook Pro 13” M1 2020

      • MacBook Pro 15” 2009-2012

      • MacBook Pro 15” 2012-2015

      • MacBook Pro 15” 2016-2019

      • MacBook Pro 16” 2019

      • iMac

      • iMac 20” 2008

      • iMac 21,5” 2010-2011

      • iMac 21,5” Slim 2012-2017

      • iMac 24” 2007-2009

      • iMac 27” 2009-2011

      • iMac 27” Slim 2012-2017

  • Apple Watch javítás
      • Series 1

      • Series 2

      • Series 3

      • Series 4

      • Series 5

      • Series 6

      • SE

      • SE 2

      • Series 7

      • Series 8

      • Series 9

      • Ultra

  • JBL javítás
      • JBL flip szerviz

      • JBL xtreme szerviz

      • JBL clip szerviz

      • JBL pulse szerviz

      • JBL link szerviz

      • JBL go szerviz

      • JBL charge szerviz

      • JBL boombox szerviz

      • JBL partybox szerviz

      • JBL egyéb szerviz

  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

    Apple Watch Shop

    • iPhone és iPad kiegészítők
  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
iSzerelés
Menu Szerviz
  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

    Apple Watch Shop

    • iPhone és iPad kiegészítők
  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • iPhone javítás
  • iPad javítás
  • Mac javítás
  • Apple Watch javítás
  • JBL javítás
Facebook Instagram Youtube
iSzerelés iSzerelés
Hírek

Rendelj bátran iSzerelés Szervizfutárt!

Még a tavalyi karantén alatt díjtalanná tettük Szervizfutár szolgáltatásunkat, ami igen népszerűvé is vált a lezárások alatt. Ugyanakkor sok olyan kérdés van, amire érdemes válaszolnunk, mert újra és újra felmerülnek. Ezért összegyűjtöttük az iSzerelés Szervizfutár szolgáltatásával kapcsolatban legtöbbet felmerült kérdéseket.

Hogyan működik a Szervizfutár?

Nagyon egyszerűen! Ki kell tölteni a weboldalunkon elérhető Szervizfutár igénylőlapot. Ezt követően kollégánk egy rövid egyeztetésre meg fog keresni az elérhetőségen, amit megadtál. Majd küldjük érte a futárt, az felveszi a készüléked, elhozza hozzánk. A beérkezett készüléket bevizsgáljuk, kiállítunk egy szervizlapot, majd megkeresünk Téged és egyeztetünk Veled a javítás költségéről. Hogyha elfogadod ezt, megjavítjuk és visszaküldjük a készüléked. A javítás költségét pedig a futárnál rendezheted.

Mennyibe kerül a Szervizfutár? Tényleg díjtalan?

A futárköltséget 100%-ig átvállaljuk, Neked a javítás – előre egyeztetett – díját kell utólag fizetned.

Mikor elérhető a Szervizfutár?

A Szervizfutár igénylőlapot bármikor kitöltheted, ám kollégáink az iSzerelés üzletével megegyezően érhetők el. Vagyis legkorábban ilyenkor számíthatsz a megkeresésükre is. (Hétköznap 10 és 18, szombatonként 9 és 13 óra között.)

iszerelés szervizfutárMikor jön a futár?

A futárcég pillanatnyi leterheltségétől függően 2-5 munkanapon belül felveszi az előre elkészített csomagot. Budapesten saját futárunk érkezik a készülékekért, ezért valamivel gyorsabban jutunk el az eszközökért. A reggel 8-ig beérkező szervizigényeket akár már aznap felveszik.

Vidéken futárcéggel állunk szerződésben, így ők egy picit lassabbak, általában 3 munkanapon belül érkeznek a készülékedért.

Biztos, hogy odaadhatom a futárnak a telefont? Visszakapom-e?

Gyakran felmerül ez a kérdés. A helyzet az, hogy 10 éve foglalkozunk Apple készülékek szervizelésével, fix helyszínen bolttal rendelkezünk, és egyáltalán abszolút törvényes keretek között működő céget üzemeltetünk.

Egy igénylőlap érkezik be hozzánk, amely adatait – szintén a hatályos jogszabályoknak – megfelelően kezeljük. Ennek lényege, hogy Te tudod, hogy futárunk megy a készülékedért, és mi tudunk erről. Vagyis a tévedésnek viszonylag kevés az esélye. Így azt mondanánk, hogy igen, nyugodtan odaadhatod a készüléket a futárnak, aki tudja magát igazolni, és mi cégszerűen küldtük ki. És igen, vissza is fogod kapni.

Szintén aggodalmat szokott kelteni, előfordul, hogy a futár az iSzerelés brandet üzemeltető Digital Depo Hungary Kft.-re hivatkozik. Itt gyorsan jelezzük, hogy igen, ez a mi cégnevünk.

Hogyan kell becsomagolni a készüléket?

Egy a fontos: a készülékeket alaposan be kell csomagolni. Mi azt szoktuk javasolni, hogy pl. a saját dobozábaa. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor egy hasonló méretű dobozba, de a készüléket alaposan becsomagolva, például levegőbuborékos csomagolóba. A lényeg, hogy a készülék védve legyen a többi csomag között.

Szintén fontos, hogy a készülék mellé SEMMI MÁST ne csomagolj! (Nincs szükség a töltőre, a kábelre, tokra, semmire.

iSzerelés üzletébenMikor kapom vissza a szervizbe küldött készülékem?

Miután a csomag beérkezik hozzánk, bevizsgáljuk a beküldött eszközt, majd kiállítjuk a szervizlapot, és az elérhetőségeiden megkeresünk Téged egyeztetés céljából. Addig ugyanis nem állunk neki megjavítani a készüléket, amíg a szervizdíjban meg nem állapodtunk.

Azt követően, hogy jóváhagytad, rögtön nekikezdünk a javításnak, majd amilyen gyorsan lehet, visszajuttatjuk Hozzád a készüléked.

Hogyan fizethetek?

A javítási költség kifizetésére a készüléked visszaérkezésekor van lehetőséged a futárnál. Ez történhet készpénzben vagy bankkártyával, függően attól, hogy a futárnál van-e épp lehetőség bankkártyás fizetésre. A bankkártyás fizetés lehetőségéről minden esetben a kiszállítást végző futárnál lehet érdeklődni, a kiszállítás napján.

Hogyan tudok szervizfutárt igényelni?

Ennek kizárólag egy biztos módja van: weboldalunkon keresztük, a Szervizfutár menüpontra kattintva, vagy ide, a szövegbe kattintva. SZERVIZFUTÁR

Még mindig maradt kérdésed? Akkor keress minket elérhetőségeinken!

iSzerelés

Telefon +36 (30) 820 2059 | www.iszereles.hu | iszereles@gmail.com | 1193 Budapest, Üllői út 264. | Vagy Messenger üzenetben.

Miért pont az iSzerelés?
Mert közel 1000 ember értékelése szerint is mi vagyunk Budapest legjobbra értékelt garancián túli Apple szakszervize.

Share Post
iSzerelés nyitvatartása 2021. ...
Apple bemutató 2021
iSzerelés-pletyka: Apple bemut...

Related posts

Hírek
Read more

Új Apple M4 iMac, M4 Mac mini és M4 MacBook Pro mutatkozott be

2024.10.31.
Az Apple ezen a héten a híresztelésekkel ellentétben, élő esemény helyett három különböző nap, három kulcsfontosságú...
Hírek
Read more

AirPods Pro vs AirPods Max – kinek melyik való?

2024.10.22.
Az AirPods Pro és az AirPods Max az Apple legmagasabb kategóriás fül-, illetve fejhallgatói, melyiket érdemes...
Hírek
Read more

10 újdonság az iPad mini 7-ben

2024.10.17.
Az Apple csendben frissítette az új iPad Minit, három év után először. Az alábbiakban mind a...
Hírek
Read more

Az Apple bemutatta az iPhone 16 szériát, az Apple Watch 10-et és az AirPods 4-et

2024.09.10.
Az Apple szeptember 9-én megtartotta szokásos eseményét, ami az éves iPhone frissítést és Apple Watch frissítést...
Hírek
Read more

Így működik az iPhone Tükrözés Mac-en, iOS 18-cal

2024.07.25.
Szeretnéd használni az iPhone-od, de lusta vagy felkelni a MacBook-od elől? Nos, ez többé nem okoz...

Comments are closed

  • További linkek

    • Adatvédelem

    • ÁSZF

    • Karrier

Kapcsolat

+36 30 820 20 59
info@iszereles.hu

Copyright © 2023 | iSzerelés | Készítette: a bbmedia