Rendelj bátran iSzerelés Szervizfutárt!
Még a tavalyi karantén alatt díjtalanná tettük Szervizfutár szolgáltatásunkat, ami igen népszerűvé is vált a lezárások alatt. Ugyanakkor sok olyan kérdés van, amire érdemes válaszolnunk, mert újra és újra felmerülnek. Ezért összegyűjtöttük az iSzerelés Szervizfutár szolgáltatásával kapcsolatban legtöbbet felmerült kérdéseket.
Hogyan működik a Szervizfutár?
Nagyon egyszerűen! Ki kell tölteni a weboldalunkon elérhető Szervizfutár igénylőlapot. Ezt követően kollégánk egy rövid egyeztetésre meg fog keresni az elérhetőségen, amit megadtál. Majd küldjük érte a futárt, az felveszi a készüléked, elhozza hozzánk. A beérkezett készüléket bevizsgáljuk, kiállítunk egy szervizlapot, majd megkeresünk Téged és egyeztetünk Veled a javítás költségéről. Hogyha elfogadod ezt, megjavítjuk és visszaküldjük a készüléked. A javítás költségét pedig a futárnál rendezheted.
Mennyibe kerül a Szervizfutár? Tényleg díjtalan?
A futárköltséget 100%-ig átvállaljuk, Neked a javítás – előre egyeztetett – díját kell utólag fizetned.
Mikor elérhető a Szervizfutár?
A Szervizfutár igénylőlapot bármikor kitöltheted, ám kollégáink az iSzerelés üzletével megegyezően érhetők el. Vagyis legkorábban ilyenkor számíthatsz a megkeresésükre is. (Hétköznap 10 és 18, szombatonként 9 és 13 óra között.)
Mikor jön a futár?
A futárcég pillanatnyi leterheltségétől függően 2-5 munkanapon belül felveszi az előre elkészített csomagot. Budapesten saját futárunk érkezik a készülékekért, ezért valamivel gyorsabban jutunk el az eszközökért. A reggel 8-ig beérkező szervizigényeket akár már aznap felveszik.
Vidéken futárcéggel állunk szerződésben, így ők egy picit lassabbak, általában 3 munkanapon belül érkeznek a készülékedért.
Biztos, hogy odaadhatom a futárnak a telefont? Visszakapom-e?
Gyakran felmerül ez a kérdés. A helyzet az, hogy 10 éve foglalkozunk Apple készülékek szervizelésével, fix helyszínen bolttal rendelkezünk, és egyáltalán abszolút törvényes keretek között működő céget üzemeltetünk.
Egy igénylőlap érkezik be hozzánk, amely adatait – szintén a hatályos jogszabályoknak – megfelelően kezeljük. Ennek lényege, hogy Te tudod, hogy futárunk megy a készülékedért, és mi tudunk erről. Vagyis a tévedésnek viszonylag kevés az esélye. Így azt mondanánk, hogy igen, nyugodtan odaadhatod a készüléket a futárnak, aki tudja magát igazolni, és mi cégszerűen küldtük ki. És igen, vissza is fogod kapni.
Szintén aggodalmat szokott kelteni, előfordul, hogy a futár az iSzerelés brandet üzemeltető Digital Depo Hungary Kft.-re hivatkozik. Itt gyorsan jelezzük, hogy igen, ez a mi cégnevünk.
Hogyan kell becsomagolni a készüléket?
Egy a fontos: a készülékeket alaposan be kell csomagolni. Mi azt szoktuk javasolni, hogy pl. a saját dobozábaa. Amennyiben ez nem lehetséges, akkor egy hasonló méretű dobozba, de a készüléket alaposan becsomagolva, például levegőbuborékos csomagolóba. A lényeg, hogy a készülék védve legyen a többi csomag között.
Szintén fontos, hogy a készülék mellé SEMMI MÁST ne csomagolj! (Nincs szükség a töltőre, a kábelre, tokra, semmire.
Mikor kapom vissza a szervizbe küldött készülékem?
Miután a csomag beérkezik hozzánk, bevizsgáljuk a beküldött eszközt, majd kiállítjuk a szervizlapot, és az elérhetőségeiden megkeresünk Téged egyeztetés céljából. Addig ugyanis nem állunk neki megjavítani a készüléket, amíg a szervizdíjban meg nem állapodtunk.
Azt követően, hogy jóváhagytad, rögtön nekikezdünk a javításnak, majd amilyen gyorsan lehet, visszajuttatjuk Hozzád a készüléked.
Hogyan fizethetek?
A javítási költség kifizetésére a készüléked visszaérkezésekor van lehetőséged a futárnál. Ez történhet készpénzben vagy bankkártyával, függően attól, hogy a futárnál van-e épp lehetőség bankkártyás fizetésre. A bankkártyás fizetés lehetőségéről minden esetben a kiszállítást végző futárnál lehet érdeklődni, a kiszállítás napján.
Hogyan tudok szervizfutárt igényelni?
Ennek kizárólag egy biztos módja van: weboldalunkon keresztük, a Szervizfutár menüpontra kattintva, vagy ide, a szövegbe kattintva. SZERVIZFUTÁR
Még mindig maradt kérdésed? Akkor keress minket elérhetőségeinken!
Telefon +36 (30) 820 2059 | www.iszereles.hu | iszereles@gmail.com | 1193 Budapest, Üllői út 264. | Vagy Messenger üzenetben.