Folyamatosan nő a panaszok száma az almás fórumokon. A felhasználók nem elégedettek az iOS 11.4 szoftververzióval.
Az Apple rajongói fórumokon egyre nő a száma az elégedetlen felhasználóknak. Csak az Apple saját oldalán már 33 oldalnyi panaszos jelentette, hogy az iOS 11.4 letöltését követően rohamosan merül a telefonjuk akkuja.
A bejelentések alapján nagyon úgy fest, hogy a fő gond a készenléti akkumulátoridő. Sokan panaszkodnak arra, hogy a készülékük még úgy is gyorsan merül, hogy nem is használják aktívan. Van, aki egyenesen azt jelentette, hogy már a letöltést követő első napon tapasztalta a jelenséget.
„Az iPhone 6-osom tökéletesen rendben volt, amíg le nem töltöttem a legújabb szoftververziót. Amióta megtettem, a készülék viharos gyorsasággal merül még akkor is, ha nem is használom. Korábban egy napot is elfutott töltés nélkül, most pedig alig fél napot bír.
Azon gondolkodom, hogy talán ezzel a frissítéssel valamilyen funkció bekapcsolódott, amit ki kellene kapcsolnom, hogy javítsak az üzemidőn. Durva, hogy nem tettem semmi mást, csak letöltöttem a frissítést, és most ez történik.” – írta az egyik panaszos felhasználó a fórumon.
Egy másik felhasználó azt állítja, hogy a Beállításokban azt látja, a Személyes hotspot funckió használja a legnagyobb arányban (50%) az akkumulátort az utóbbi 24 órában, pedig be sincs neki kapcsolva.
„Mikor megnéztem az akkumulátor használatot, azt mutatta, hogy a Személyes hotspot használatban van, pedig én nem kapcsoltam be. 2-3 óránként töltenem kell a telefonomat.”
Eddig még nem tudni biztosan, hogy mi okozza a problémát, de az már most látszik, hogy túlságosan sok a bejelentés ahhoz, hogy egy-egy egyedi esetről legyen csak szó. Néhányan felfrissítettek az egyelőre csak béta üzemmódban használható iOS 12-re, ami megoldotta a problémájukat ugyan, de azért az még nem egy biztos megoldás.
„Az iPhone 6s-emet frissítettem ioS 14-re. Feltöltöttem 100%-ra, újraindítottam, majd 4 órán keresztül hozzá sem nyúltam, mégis lemerült 40%-ra. Mindössze 3 napja frissítettem, és azóta minden egyes nap ez történt.”
Az Apple már teszteli az iOS 11.4.1 szoftververziót, de még nem tudni, hogy erre a problémára megoldást jelent-e majd. Nos, kedves olvasóink, mit tapasztaltok az iOS 11.4 verzióval?
iSzerelés
Szoftveres problémái akadtak? Mi megoldjuk! Üllői úti szervizünkben nem csak a hardveres problémákkal, hanem szoftveres gondokkal is fordulhatnak hozzánk, illetve adatmentést és adatköltöztetést is vállalunk.