A Creative Strategies piackutató cég múlt havi felmérése nyomán kiderült, hogy az iPhone X elégedettségi rátája az Amerikai Egyesült Államokban 97%-os.
Főleg a legkorábbi vásárlók körében végzett piackutatásról John Gruber számolt be.
Az eredményt tovább bontva, az összes megkérdezett 85%-a „nagyon elégedett”, ami a piackutató szerint „egyike a legmagasabb” elégedettségi eredménynek, amit valaha is mértek műszaki cikknél.
A megkérdezettek 12%-a mondta, hogy csak „elégedett” az iPhone X készülékével, míg a kérdezetteknek mindössze a 3%-a jelezte elégedetlenségét valamilyen mértékben.
Például 2015-ben a Wristly piackutató vizsgálta a felhasználók elégedettségét az Apple Watch okosóránál, ahol a teljes elégedettségi mutató szintén 97% volt, de a „nagyon elégedettek” aránya ennél az iPhone X eredményeihez képest, jóval alacsonyabb, 66%-on állt.
Az elégedettség az elégedettség
Az Apple vezérigazgatója, Tim Cook a negyedéves pénzügyi beszámolón azt állította, hogy nekik a 451 Research piackutató cég mérte az iPhone X elégedettségi rátáját, és az ő eredményük 99%-ot jelzett. Viszont a Creative Strategies kutatása jelentősen magasabb számú egyént szólaltatott meg, egész pontosan 1746 fő körében végezték.
A piackutató cég forrásunknak, a Macrumorsnak azt is elárulta, hogy igyekeztek minél több korai vásárló véleményét megtudni. Az emberek a fő funkciók tekintetében voltak a legelégedettebbek, mint a Face ID vagy az üzemidő. Ezeket 90% feletti elégedettséggel használják a felhasználók. Ugyanakkor például Siri már nem kapott ilyen remek véleményeket. Vele a megkérdezetteknek csak 20%-a volt elégedett, ami nagyjából annyit tesz, hogy 5 emberből 4 elégedetlen.
Ahogy a Creative Strategies jelentette, a legkorábbi vásárlók azért kritikusabbak, a mainstream vásárlóknál, de ettől még kijelenthető, az Apple elvesztette vezető helyét a mesterséges intelligencia versenyben. Sőt, az Information nemrég azt közölte, hogy Siri egyre nagyobb problémát okoz az almás cégnek. A versenytársakhoz képest sokkal korlátozottabb, akár Amazon Alexához, akár a Google Asszisztenshez hasonlítják, és többek között ez is az oka, az elvárás alatti HomePod eladásoknak. Az Apple persze mindezzel cseppet sem ért egyet.
iSzerelés
Az iSzerelés üzletében új és használt készülékeket is forgalmazunk, többet között iPhone X és HomePod okseszközöket is. Látogasson el hozzánk Kispestre az Üllői út 264. alatt található üzletünkbe, vagy keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!