iSzerelés iSzerelés
E-mail: info@iszereles.hu
Telefon: +36 30 820 20 59
Facebook Instagram Youtube
Szerviz
  • iPhone javítás
      • iPhone 14 PRO MAX

      • iPhone 14 PRO

      • iPhone 14 Plus

      • iPhone 14

      • iPhone SE 2022

      • iPhone 13 PRO MAX

      • iPhone 13 PRO

      • iPhone 13 mini

      • iPhone 13

      • iPhone 12 PRO MAX

      • iPhone 12 PRO

      • iPhone 12 mini

      • iPhone 12

      • iPhone 11 PRO MAX

      • iPhone 11 PRO

      • iPhone 11

      • iPhone XS MAX

      • iPhone XS

      • iPhone XR

      • iPhone X

      • iPhone SE 2020

      • iPhone SE

      • iPhone 8 PLUS

      • iPhone 8

      • iPhone 7 PLUS

      • iPhone 7

      • iPhone 6S PLUS

      • iPhone 6S

      • iPhone 6 PLUS

      • iPhone 6

      • iPhone 5S

      • iPhone 5C

      • iPhone 5

      • iPhone 4,4S

  • iPad javítás
      • iPad 1

      • iPad 2

      • iPad 3

      • iPad 4

      • iPad 5.gen 9,7” 2017

      • iPad 6.gen 9,7” 2018

      • iPad 7.gen 10,2” 2019

      • iPad 8.gen 10,2” 2020

      • iPad 9.gen 10,2” 2021

      • iPad 10.gen 10,9” 2022

      • iPad Air

      • iPad Air 2

      • iPad Air 3 10,5” 2019

      • iPad Air 4 10,9” 2020

      • iPad Air 5 10,9” 2022

      • iPad Mini 1

      • iPad Mini 2

      • iPad Mini 3

      • iPad Mini 4

      • iPad Mini 5 2019

      • iPad Mini 6

      • iPad Pro 10,5” 2017

      • iPad Pro 11” 1.gen 2018

      • iPad Pro 11” 2.gen 2020

      • iPad Pro 11” 3.gen 2021

      • iPad Pro 11” 4.gen 2022

      • iPad Pro 12,9” 1.gen 2015

      • iPad Pro 12,9” 2.gen 2017

      • iPad Pro 12,9” 3.gen 2018

      • iPad Pro 12,9” 4.gen 2020

      • iPad Pro 12,9” 5.gen 2021

      • iPad Pro 12,9” 6.gen 2022

      • iPad Pro 9,7” 2016

  • Mac javítás
      • MacBook

      • MacBook 12” 2015-2017

      • MacBook 13” 2008

      • MacBook Air

      • MacBook Air 11”

      • MacBook Air 13” 2009-2017

      • MacBook Air 13” 2017-2020

      • Mac Mini

      • Mac mini 2010-2016

      • MacBook Pro

      • MacBook Pro 13” 2009-2012

      • MacBook Pro 13” 2012-2015

      • MacBook Pro 13” 2016-2020

      • MacBook Pro 13” M1 2020

      • MacBook Pro 15” 2009-2012

      • MacBook Pro 15” 2012-2015

      • MacBook Pro 15” 2016-2019

      • MacBook Pro 16” 2019

      • iMac

      • iMac 20” 2008

      • iMac 21,5” 2010-2011

      • iMac 21,5” Slim 2012-2017

      • iMac 24” 2007-2009

      • iMac 27” 2009-2011

      • iMac 27” Slim 2012-2017

  • Apple Watch javítás
      • SE

      • Series 3

      • Series 4

      • Series 5

      • Series 6

      • Series 7

  • JBL javítás
      • JBL flip szerviz

      • JBL xtreme szerviz

      • JBL clip szerviz

      • JBL pulse szerviz

      • JBL link szerviz

      • JBL go szerviz

      • JBL charge szerviz

      • JBL boombox szerviz

      • JBL partybox szerviz

      • JBL egyéb szerviz

  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
iSzerelés
Menu Szerviz
  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • iPhone javítás
  • iPad javítás
  • Mac javítás
  • Apple Watch javítás
  • JBL javítás
Facebook Instagram Youtube
iSzerelés iSzerelés
Hírek

A nyaralás emléke lassan az őszi ködbe vész. Ki emlékszik már arra, hogy a nem vízálló telefon a vízben landolt? Miért is emlékezne arra bárki, akinek a telefonja megúszott egy ilyen kalandot? Megúszta. Működik! Hurrá! Lépjünk tovább! ‒ gondolhatnánk, de inkább ne gondoljuk.

Az öröm ilyenkor legkevésbé sem helyén való, sőt mondhatni korai. A dolog ugyanis nem ilyen egyszerű. A jelenség a következő a „megúszta” készülékekkel. Előfordul, hogy akadnak vele kisebb nagyobb hibák, bosszantóak, de esetleg hol vannak, hol nincsenek. Mégis simán napirendre térünk felettünk, és nem vesszük őket komolyan. Agyunk leghátsó szegletében sem merül fel a gondolat, hogy összefüggés lehet a sűrűsödő hibajelenségek és aközött a pillanat között, amikor megkönnyebbülten felsóhajtottunk, hogy a készülék bár beleesett a strandon a medencébe, vagy még rosszabb a tengerbe, de semmi baja nem lett.

Amikor a telefon megússza a vizes kalandot, a megkönnyebbülést mindig diadalérzés követi. Ez kérem, egy Apple! Annyira jó cucc, hogy még a vizet is megússza szárazon! Vagy csak azt hisszük.

A mai szerviz-sztorink kivételesen nem egy kiemelt esetet mutat be, hanem egy általános problémát szemléltet egy általános eseten keresztül. Az iPhone, amit a képeken láttok szintén megúszta. Legalábbis ezt hitte a tulajdonosa, miután megúsztatta a tengerben. A készülék kiszáradt, működött, egy darabig üzemelt. Aztán már nem. Soha többet. Vége. KO.

A képeken látható, hogy a sós víz mit tett vele belül. Különben ezt sajnos nem tudjuk átadni, de már kinyitva is tömény sószaga van.

A lényeg pedig az, hogy higgyétek el, a víz hihetetlenül csúnya dolgokat művel a készülékek szerkezetével még só nélkül is. Szervizes marketingnek tűnik, amikor azt olvassátok, hogy ha vízbe esett, nem elég kiszárítani, hozzátok el professzionálisan kiszáríttatni. Pedig nem marketing, hanem a saját érdeketek.

Számtalan házi praktikát lehet olvasni az interneten, hogy mit lehet tenni, ha elázik egy eszköz. A telefonoknál ajánlják például, hogy rizsbe kell tenni és az majd kiszárítja. A rizs jó étel annak, aki szereti, de nem iPhone vagy iPad szervizelésre találták ki. Néha csak fokozza a bajt azzal, hogy beszorul a csatlakozókba. Ezért inkább hagyjátok a kamrában!

Folyadékbaleset után az első és legfontosabb teendő a készülék áramtalanítása! Ha működőképes marad, akkor is azonnal kapcsoljátok ki. Az alkatrészek feszültség alatt vannak, a folyadék miatt zárlat is felléphet. Ha azonban ez szerencsésen nem következik be, akkor sem ritka, hogy az alkatrészek között marad víz. Ez elektrokémiai korrózióhoz vezethet. Így az alkatrészek ugyanúgy tönkremehetnek miatta, csak a dolog sokkal alattomosabb, mert nem azonnal történik.

Egy egyszeri karbantartási díj egy szervizben sokkal kevesebb, mint az, ha egy új készüléket kell vásárolni. Nyugodtan állíthatjuk, ezzel nem érdemes rizikózni.

Share Post
Egyelőre nagyon bután mutatnak...
Már 2018-ban Face ID kerülhet ...

Related posts

iPhone eladás
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: iPhone eladás? Ezekre figyelj!

2022.12.21.
iPhone eladás előtt állsz? Új telefon vásárlása után sokan a régit pénzzé tennék, de egy iPhone...
új iPhone karácsonyra
Hírek
Read more

Új iPhone-t kaptál karácsonyra? Segítünk beüzemelni!

2022.12.02.
Új iPhone karácsonyra? – Hogyan kezdjek neki? Akár régi iPhone-felhasználó vagy, akár ez az első almás...
Hírek
Read more

Miért olyan drága a kijelzőcsere, amennyi?

2022.11.30.
A kijelzőcsere ára – A legfontosabb kérdés Hányszor kapjuk egy napon azt a kérdést, hogy a...
iSzerelés tipp
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: Te bezárogatod az appokat?

2022.11.24.
Bezárni, vagy nem zárni, az az iSzerelés üzletében az állandó kérdés! Az iSzerelés üzletében kollégáink újra...
Hírek
Read more

Nem működik az egyik AirPod fülesed? Itt a megoldás.

2022.11.21.
Amikor az egyik AirPod beadja a kulcsot Legyen AirPods bármelyik széria vagy Pro készüléked, hibátlanul kellene,...

Comments are closed

  • További linkek

    • Adatvédelem

    • ÁSZF

    • Karrier

Kapcsolat

+36 30 820 20 59
info@iszereles.hu

Copyright © 2023 | iSzerelés | Készítette: a bbmedia