iSzerelés iSzerelés
E-mail: info@iszereles.hu
Telefon: +36 30 820 20 59
Facebook Instagram Youtube
Szerviz
  • iPhone javítás
      • iPhone 14 PRO MAX

      • iPhone 14 PRO

      • iPhone 14 Plus

      • iPhone 14

      • iPhone SE 2022

      • iPhone 13 PRO MAX

      • iPhone 13 PRO

      • iPhone 13 mini

      • iPhone 13

      • iPhone 12 PRO MAX

      • iPhone 12 PRO

      • iPhone 12 mini

      • iPhone 12

      • iPhone 11 PRO MAX

      • iPhone 11 PRO

      • iPhone 11

      • iPhone XS MAX

      • iPhone XS

      • iPhone XR

      • iPhone X

      • iPhone SE 2020

      • iPhone SE

      • iPhone 8 PLUS

      • iPhone 8

      • iPhone 7 PLUS

      • iPhone 7

      • iPhone 6S PLUS

      • iPhone 6S

      • iPhone 6 PLUS

      • iPhone 6

      • iPhone 5S

      • iPhone 5C

      • iPhone 5

      • iPhone 4,4S

  • iPad javítás
      • iPad 1

      • iPad 2

      • iPad 3

      • iPad 4

      • iPad 5.gen 9,7” 2017

      • iPad 6.gen 9,7” 2018

      • iPad 7.gen 10,2” 2019

      • iPad 8.gen 10,2” 2020

      • iPad 9.gen 10,2” 2021

      • iPad 10.gen 10,9” 2022

      • iPad Air

      • iPad Air 2

      • iPad Air 3 10,5” 2019

      • iPad Air 4 10,9” 2020

      • iPad Air 5 10,9” 2022

      • iPad Mini 1

      • iPad Mini 2

      • iPad Mini 3

      • iPad Mini 4

      • iPad Mini 5 2019

      • iPad Mini 6

      • iPad Pro 10,5” 2017

      • iPad Pro 11” 1.gen 2018

      • iPad Pro 11” 2.gen 2020

      • iPad Pro 11” 3.gen 2021

      • iPad Pro 11” 4.gen 2022

      • iPad Pro 12,9” 1.gen 2015

      • iPad Pro 12,9” 2.gen 2017

      • iPad Pro 12,9” 3.gen 2018

      • iPad Pro 12,9” 4.gen 2020

      • iPad Pro 12,9” 5.gen 2021

      • iPad Pro 12,9” 6.gen 2022

      • iPad Pro 9,7” 2016

  • Mac javítás
      • MacBook

      • MacBook 12” 2015-2017

      • MacBook 13” 2008

      • MacBook Air

      • MacBook Air 11”

      • MacBook Air 13” 2009-2017

      • MacBook Air 13” 2017-2020

      • Mac Mini

      • Mac mini 2010-2016

      • MacBook Pro

      • MacBook Pro 13” 2009-2012

      • MacBook Pro 13” 2012-2015

      • MacBook Pro 13” 2016-2020

      • MacBook Pro 13” M1 2020

      • MacBook Pro 15” 2009-2012

      • MacBook Pro 15” 2012-2015

      • MacBook Pro 15” 2016-2019

      • MacBook Pro 16” 2019

      • iMac

      • iMac 20” 2008

      • iMac 21,5” 2010-2011

      • iMac 21,5” Slim 2012-2017

      • iMac 24” 2007-2009

      • iMac 27” 2009-2011

      • iMac 27” Slim 2012-2017

  • Apple Watch javítás
      • SE

      • Series 3

      • Series 4

      • Series 5

      • Series 6

      • Series 7

  • JBL javítás
      • JBL flip szerviz

      • JBL xtreme szerviz

      • JBL clip szerviz

      • JBL pulse szerviz

      • JBL link szerviz

      • JBL go szerviz

      • JBL charge szerviz

      • JBL boombox szerviz

      • JBL partybox szerviz

      • JBL egyéb szerviz

  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
iSzerelés
Menu Szerviz
  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • iPhone javítás
  • iPad javítás
  • Mac javítás
  • Apple Watch javítás
  • JBL javítás
Facebook Instagram Youtube
iSzerelés iSzerelés
Hírek

A napokban hozzánk került egy „talán” beázott MacBook, ami nem kapcsolt be.

A beázott eszközök időszaka még csak közeleg, de mi már kaptunk egy „talán” beázott MacBook laptopot, amiről hamar kiderült az igazság. Nemhogy beázott, de a víz szabályosan szétette az alkatrészeit. Az eszköz menthetetlen volt. Ezzel az esettel hívnánk fel a figyelmet arra, hogy vigyázzatok eszközeitekre.

Akik megfordultak már nálunk, illetve visszatérően járnak hozzánk, azok tudják, hogy őszintén el szoktuk mondani az ügyfeleknek a problémákat, és a lehetőségeket. Esetenként akár azt is, ha egy eszköz menthetetlen. Mert, ha arról van szó, hogy tényleg látunk esélyt a javítás sikerére, akkor mindig megtesszük akár a lehetetlent is. Viszont, ha tudjuk, hogy nincs esély, akkor nem áltatjuk az ügyfeleket hamis ígéretekkel.

Sokan azért is bizalmatlanok a garancián túli Apple szervizekkel, mert előfordulnak helyek, ahol az azonnali profit reménye előbbre való az ügyfélelégedettségnél. Kifizettetik a pillanatnyi és várhatóan nem túl hosszúéletű megoldásokat, ahol aztán az eszköz gyorsan csődöt mond, de még az ügyfél rákölt egy kicsit előtte. Nos, mi az ilyesmit nem tartjuk etikus hozzáállásnak.

beázott MacBookTalán beázás…

Ezzel az eszközzel egy hölgy kereste meg szervizünket. Az ügyfél azzal hozta el a MacBookot, hogy nem működik, és nem kizárt, hogy beázott. Töltővel sem kapcsol be, a kijelző sötét. Miután kinyitottuk, láttuk, hogy bár a csatlakozó sem volt a helyén, a beázás olyan mértékű, a víz szabályosan „megette” a belső alkatrészeket, így az eszköz sajnos kilehelte a lelkét.

A történet tanulsága, hogy ha úgy sejtjük, az eszközünk beázott, akkor nagyon gyorsan vigyük el szervizbe, ne könnyebbüljünk meg azért, mert „jé, működik”. Közel sem biztos, hogy az alkatrészek közé nem került víz. Márpedig a folyadék lassú gyilkos az elektronikus eszköz belső terébe jutva. A talánok nagy része a szervizben kiderül, és nyoma van. Inkább fizessünk egy bevizsgálást feleslegesen, vagy akár egy karbantartást, szárítást, mint hogy elveszítsünk egy értékes eszközt, ahogy a hölgy is. Ahogy a mellékelt példa is mutatja, az már régen baj, ha egy eszköz tüneteket produkál egy esés vagy „talán” beázást követően.

beázott MacBookTalán inkább karbantartás

Ami a karbantartást illeti, a MacBookok és iMacek esetén jó tudni, hogy másfél-kétévente szükségük van rá az eszközöknek. Amellett, hogy a hővezető paszta is másfél-két év alatt kiszárad, még ráadásul használat során meglepően sok kosz is kerül a gépbe. Sokkal több, mint azt a felhasználók hinnék, ha pedig olajos közegben használják, vagy dohányoznak a közelében az még rosszabb. A sok por ráül az alkatrészekre, akár bele is ragad. Minél több por kerül az eszköz belsejébe, annál inkább csökkenti az alkatrészek élettartamát. A MacBook alaplapra integrált alkatrészeit cserélni pedig költséges és nem is mindig lehetséges. Hát, ezért tanácsos gondoskodni az Apple számítógépekről.

Talán ezek alapján már érthető, miért javasoljuk a megelőző karbantartásokat. Várjuk szervizüzletünkbe új és visszatérő ügyfeleinket, akár MacBook, iMac vagy más Apple termék szakszerű karbantartásáról, vagy javításáról van szó. Az alábbi elérhetőségeken vagyunk találhatók, árainkról pedig a honlapunkon tájékozódhat.

iSzerelés | iPhone, iPad, MacBook szerviz – Mindig érted.
1193 Budapest, Üllői út 264., Telefon: +36 (30) 820 2059

Share Post
iSzerelés-pletyka: Új iPad Pro...
iPad Pro
iSzerelés-pletyka: Kiszivárogt...

Related posts

iPhone eladás
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: iPhone eladás? Ezekre figyelj!

2022.12.21.
iPhone eladás előtt állsz? Új telefon vásárlása után sokan a régit pénzzé tennék, de egy iPhone...
új iPhone karácsonyra
Hírek
Read more

Új iPhone-t kaptál karácsonyra? Segítünk beüzemelni!

2022.12.02.
Új iPhone karácsonyra? – Hogyan kezdjek neki? Akár régi iPhone-felhasználó vagy, akár ez az első almás...
Hírek
Read more

Miért olyan drága a kijelzőcsere, amennyi?

2022.11.30.
A kijelzőcsere ára – A legfontosabb kérdés Hányszor kapjuk egy napon azt a kérdést, hogy a...
iSzerelés tipp
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: Te bezárogatod az appokat?

2022.11.24.
Bezárni, vagy nem zárni, az az iSzerelés üzletében az állandó kérdés! Az iSzerelés üzletében kollégáink újra...
Hírek
Read more

Nem működik az egyik AirPod fülesed? Itt a megoldás.

2022.11.21.
Amikor az egyik AirPod beadja a kulcsot Legyen AirPods bármelyik széria vagy Pro készüléked, hibátlanul kellene,...

Comments are closed

  • További linkek

    • Adatvédelem

    • ÁSZF

    • Karrier

Kapcsolat

+36 30 820 20 59
info@iszereles.hu

Copyright © 2023 | iSzerelés | Készítette: a bbmedia

A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.OK