Új iPhone 12 és 12 Pro szervizprogram a hanghibás készülékeknek
Az eddig legújabbnak számító iPhone 12 és iPhone 12 Pro készülékek felhasználói közül többen is hanghibára panaszkodnak, ami miatt az Apple újabb szervizprogram kihirdetésére kényszerült. A hibajelenség, hogy híváskor hangproblémák léphetnek fel, általában a fogadó készülék némasággal büntet, de előfordulhat híváskezdeményezésnél is.
Az almás vállalatnál azt állapították meg, hogy a 2020 októbere és 2021 áprilisa között gyártott iPhone 12 és iPhone 12 Pro modellek között „nagyon kis százalékban” előfordulhat a „fogadómodul” hibája. Több alkatrészre is lehet gyanakodni, de a főbűnöst név szerint nem nevezték meg.
A „nagyon kis százalék” azért elég hangos volt ahhoz, hogy a hibajelenség felüsse a fejét fórumokon, majd pedig az Apple szervizprogramot hirdessen másfél hete.
Aki úgy gondolja, hogy a telefonját érintheti a hibajelenség, az a márkaszervizhez forduljon. A hibajelenség nem érinti az iPhone 12 mini és az iPhone 12 Pro készülékeket.
Az érintett készülékeknél a szóban forgó hiba javítását az első vásárlás időpontjától számított két éven belül díjmentesen elvégzik a szakszervizben. Viszont arra külön felhívja az Apple a figyelmet, hogy a szervizprogram azon fizikailag sérült telefonokra, amelyeknél a sérülés (pl. törött kijelző) a „fogadómodul” javítását bármilyen módon akadályozza, mindaddig nem vonatkozik, amíg a sérülés kijavítása meg nem történik.
A fenti hírt az iPhone tulajdonosok segítő támogatására, tájékoztatására tettük közzé. Az iSzerelés szervizében az Apple készülékeknek KIZÁRÓLAG GARANCIÁN TÚLI javításait végezzük. Az iSzerelés a szervizprogramban NEM vesz részt. Ezért, hogyha úgy érzi készüléke érintett, akkor kérjük, vegye fel a kapcsolatot az Apple támogatással a https://getsupport.apple.com/ weboldalon keresztül, ahol kérdéseire bővebb felvilágosítást kaphat.
Garancián túli problémáikkal továbbra is várjuk Önöket szervizünkben hétfőtől péntekig 10—18 óráig, valamint szombaton 9—13 óráig.