Még mindig ingyenes szervizfutár szolgáltatásunk!
Az elmúlt időszakban ingyenes szervizfutár szolgáltatásunk annyira népszerű volt, hogy mostanra bár a karantént feloldották, de úgy gondoltuk, hogy továbbra is átvállaljuk a futár díját. Hiszen a szervizfutár igazából mindenki számára (Nektek és nekünk is) nyerő dolog. Nektek mert nem kell rohangálnotok, sőt a vidéken élők is könnyebben hozzájuthatnak a szervizszolgáltatásainkhoz, nekünk pedig, hogy még többen „eljuttok” hozzánk.
Hogyan működik az ingyenes szervizfutár?
- Töltsd ki a weboldalunkon található az iSzerelés szervizfutár bejelentő igénylőlapot!
- Kollégánk keresni fog valamelyik elérhetőségen, amit megadtál, egy rövid egyeztetésre.
- Kérjük, hogy a készüléket, amit szeretnél elküldeni hozzánk, gondosan csomagold be egy zárt csomagba. (A futár csak így veszi át.) Hogyha nincs csomagolásod, de ezt előre jelzed, akár a futárral is tudunk küldeni.
- Mi a Veled történt egyeztetés után jelezzük a futárcégnek a címed. A futárcég pillanatnyi leterheltségétől függően 2-5 munkanapon belül felveszi az előre elkészített csomagot.
- Miután a csomag beérkezik hozzánk, bevizsgáljuk a beküldött terméket, kiállítjuk a szervizlapot, majd kollégánk újra felveszi a kapcsolatot Veled, hogy közölje javítási ajánlatunkat.
- Hogyha elfogadod a javítási ajánlatot, kollégáink elvégzik a javítást, majd futárral visszaküldjük megjavított eszközödet.
- A javítási költség kifizetésére a készüléked visszaérkezésekor van lehetőséged a futárnál készpénzben.
Egyéb tudnivalók
Mielőtt szervizhez fordulnál, érdemes áttekintened korábbi cikkünket, hogy egyfajta elődiagnosztikát végezhess a készülékeden. Jó szívvel ajánljuk korábbi írásunkat a hibafeltárásról. Néha, bizonyos hibákat egy két érintéssel meg lehet oldani (bár a törött kijelző például nem ez a kategória sajnos), és így nem kell lemondanod készülékedről egyetlen napra sem.
Amikor a baj nyilvánvaló, az persze tiszta sor. Ám adódhatnak azonban olyan esetek, amelyek könnyedén megoldhatók otthon is, csak valami véletlenül elállítódott, vagy egy picit megzavarodott a szoftver. Tehát, ha valamelyik applikációval, vagy magával az iOS szoftverrel adódik gond, illetve Wi-Fi, esetleg hálózati problémád van, a telefonod néma és nem ad ki hangot, vagy homályosak a fotók, amiket készítesz, EZT a bejegyzést feltétlenül olvasd el!
Amennyiben továbbra sem sikerül a gondot elhárítani, mert komolyabb a baj, akkor természetesen szeretettel várjuk a készüléked, ne habozz, hívd a szervizfutárt. A kijelzőcsere legyen szó iPad vagy iPhone eszközről, illetve az akkumulátor csere nem javíthatók otthon.
Gondolj eszközeid állagmegőrzésére is! A szervizfutárt igénybe veheted Macbook vagy iMac karbantartásra, pasztázásra, hiszen ezen eszközöknél ez másfél-két évenként elengedhetetlen.
Hogyha valamilyen kiegészítőre van szükséged, azt is jelezheted kollégánknak. Például nézz körbe a Baseus shop vagy Apple Watch kiegészítőáruházunkban! Természetesen személyesen is várunk üzletünkben, 1193 Budapest, Üllői út 264. szám alatt, immár a régi rend szerint hétköznapokon 10-18, szombatonként pedig 9-13 óráig.
Figyelem! A bejelentett szervizfutár igénylőket kizárólag nyitvatartási időben dolgozzuk fel, szolgáltatásunk nem 24 órás!