iSzerelés iSzerelés
E-mail: info@iszereles.hu
Telefon: +36 30 820 20 59
Facebook Instagram Youtube
Szerviz
  • iPhone javítás
      • iPhone 14 PRO MAX

      • iPhone 14 PRO

      • iPhone 14 Plus

      • iPhone 14

      • iPhone SE 2022

      • iPhone 13 PRO MAX

      • iPhone 13 PRO

      • iPhone 13 mini

      • iPhone 13

      • iPhone 12 PRO MAX

      • iPhone 12 PRO

      • iPhone 12 mini

      • iPhone 12

      • iPhone 11 PRO MAX

      • iPhone 11 PRO

      • iPhone 11

      • iPhone XS MAX

      • iPhone XS

      • iPhone XR

      • iPhone X

      • iPhone SE 2020

      • iPhone SE

      • iPhone 8 PLUS

      • iPhone 8

      • iPhone 7 PLUS

      • iPhone 7

      • iPhone 6S PLUS

      • iPhone 6S

      • iPhone 6 PLUS

      • iPhone 6

      • iPhone 5S

      • iPhone 5C

      • iPhone 5

      • iPhone 4,4S

  • iPad javítás
      • iPad 1

      • iPad 2

      • iPad 3

      • iPad 4

      • iPad 5.gen 9,7” 2017

      • iPad 6.gen 9,7” 2018

      • iPad 7.gen 10,2” 2019

      • iPad 8.gen 10,2” 2020

      • iPad 9.gen 10,2” 2021

      • iPad 10.gen 10,9” 2022

      • iPad Air

      • iPad Air 2

      • iPad Air 3 10,5” 2019

      • iPad Air 4 10,9” 2020

      • iPad Air 5 10,9” 2022

      • iPad Mini 1

      • iPad Mini 2

      • iPad Mini 3

      • iPad Mini 4

      • iPad Mini 5 2019

      • iPad Mini 6

      • iPad Pro 10,5” 2017

      • iPad Pro 11” 1.gen 2018

      • iPad Pro 11” 2.gen 2020

      • iPad Pro 11” 3.gen 2021

      • iPad Pro 11” 4.gen 2022

      • iPad Pro 12,9” 1.gen 2015

      • iPad Pro 12,9” 2.gen 2017

      • iPad Pro 12,9” 3.gen 2018

      • iPad Pro 12,9” 4.gen 2020

      • iPad Pro 12,9” 5.gen 2021

      • iPad Pro 12,9” 6.gen 2022

      • iPad Pro 9,7” 2016

  • Mac javítás
      • MacBook

      • MacBook 12” 2015-2017

      • MacBook 13” 2008

      • MacBook Air

      • MacBook Air 11”

      • MacBook Air 13” 2009-2017

      • MacBook Air 13” 2017-2020

      • Mac Mini

      • Mac mini 2010-2016

      • MacBook Pro

      • MacBook Pro 13” 2009-2012

      • MacBook Pro 13” 2012-2015

      • MacBook Pro 13” 2016-2020

      • MacBook Pro 13” M1 2020

      • MacBook Pro 15” 2009-2012

      • MacBook Pro 15” 2012-2015

      • MacBook Pro 15” 2016-2019

      • MacBook Pro 16” 2019

      • iMac

      • iMac 20” 2008

      • iMac 21,5” 2010-2011

      • iMac 21,5” Slim 2012-2017

      • iMac 24” 2007-2009

      • iMac 27” 2009-2011

      • iMac 27” Slim 2012-2017

  • Apple Watch javítás
      • SE

      • Series 3

      • Series 4

      • Series 5

      • Series 6

      • Series 7

  • JBL javítás
      • JBL flip szerviz

      • JBL xtreme szerviz

      • JBL clip szerviz

      • JBL pulse szerviz

      • JBL link szerviz

      • JBL go szerviz

      • JBL charge szerviz

      • JBL boombox szerviz

      • JBL partybox szerviz

      • JBL egyéb szerviz

  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
iSzerelés
Menu Szerviz
  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • iPhone javítás
  • iPad javítás
  • Mac javítás
  • Apple Watch javítás
  • JBL javítás
Facebook Instagram Youtube
iSzerelés iSzerelés
Hírek

A kínai hölgy egy iPhone 12 Pro Max készüléket rendelt…

Az almás világ ma délután egy pillanatra a kelet-kínai Anhuj-tartomány felé tekintett, ahova egy igen különleges iPhone 12 Pro Max csomag érkezett. Illetve a gond pont az volt, hogy nem érkezett…

A kínai közösségi oldalon, a Weibón tette közzé pénteken azt a videót a hölgy (Liu), amiből kiderült, hogy a 256 GB-os iPhone 12 Pro Max telefon rendeléséből egy doboz almás joghurtot talált mindössze, telefon helyett.

A készüléknek, amire feburár 16-i rendelése alkalmával mintegy 10 099 jüant (1563 $-t) költött, hűlt helye volt csupán az egyébként addig bontatlan csomagban. A dolog pikantériája, hogy ráadásul a rendelést nem máshol, mint a hivatalos online Apple Store-ban adta le.

Ugyanakkor a hölgy elmondása alapján a csomagot nem közvetlenül a futártól vette át, hanem egy közeli csomagátvételi ponton, ahova a beleegyezésével helyezte el a futár.

Természetesen, amikor kiderült a csalás, a hölgy azonnal bejelentette a rendőrségen, és mind az Apple, mind pedig a szállítási partnerük, az Express Mail Service (EMS) biztosította őt afelől, hogy kivizsgálják az ügyet. A kínai Global Times sajtóorgánum megkeresésére az EMS képviselője meg is erősítette ezt.

Az eset a kínai közösségi médiában igen nagy port kavart, az embereknek meglódult a fantáziája és igen sok verzió született a „misztikus eset” lehetséges megoldására, hogy miként változott át az iPhone 12 Pro Max hirtelen almás ívójoghurttá.

 

iPhone 12 Pro Max helyett joghurt

Forrás: Liu/WeVideo

 

A legtöbben a futárra tippelnek, sőt kiderült, akad, aki hasonlóan járt, bár ott más jellegű terméket, limitált kollekciós cipőt egyszerűen kivették a dobozból, noha azt is nagy világcég márkaüzletéből rendelték. Mások arra gondolnak, hogy Kínában egyre gyakoribbak a csalások, ahol online webshopok élethű másolatait hozzák létre a weben, majd úgy fogadják a megrendelést, mintha az eredeti oldalon adta volna le a rendelést. Természetesen az így megrendelt termékek sohasem érkeznek meg.

Egy igazságügyi szakértő szerint, ha bebizonyosodik, hogy a megrendelő hölgy egy ilyen „hamis” oldalon rendelt, akkor szervezett csalás ügyében indul majd nyomozás.

Természetesen az sem kizárt, hogy valaki a szállítási láncon belül egyszerűen csak kicserélte a telefont egy mókás almás joghurtra.

Az Apple azt megígérte, hogyha náluk történt hiba, akkor amellett, hogy megkapja a telefont, Liu még kompenzációért is folyamodhat. Ám, hogyha kiderül, hogy valaki szánt szándékkal rosszhiszeműen vette el a telefont, akkor annak komoly következményekkel kell szembenéznie.

A tanulság minden esetre az, hogy bárhonnan is rendelünk az interneten keresztül, alaposan nézzük meg az oldalt, az elérhetőségét, az adatvédelmi nyilatkozatot, és a domaint is ellenőrizzük, hogy tényleg ott járunk-e, ahol szeretnénk.

Sajnos, még a nagy cégeknél is előfordulnak ilyen botrányok, tavaly például az Amazon saját alkalmazottai úgy félmillió amerikai dollár értékű árut emeltek el, aminek persze meg is lett a maga jogi következménye.

Az iSzerelés webshopjaiban, a BaseusShop.hu-n és az AppleWatchShop.hu-n egyaránt ügyelünk a biztonságra, és lehetőséget adunk személyes átvételre is az Üllői úti üzletünkben.

Forrás: Global Times, Kína

Share Post
1 perces vegyes Apple hírek az...
55 000 forintos Thunderbolt 3 ...

Related posts

iPhone eladás
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: iPhone eladás? Ezekre figyelj!

2022.12.21.
iPhone eladás előtt állsz? Új telefon vásárlása után sokan a régit pénzzé tennék, de egy iPhone...
új iPhone karácsonyra
Hírek
Read more

Új iPhone-t kaptál karácsonyra? Segítünk beüzemelni!

2022.12.02.
Új iPhone karácsonyra? – Hogyan kezdjek neki? Akár régi iPhone-felhasználó vagy, akár ez az első almás...
Hírek
Read more

Miért olyan drága a kijelzőcsere, amennyi?

2022.11.30.
A kijelzőcsere ára – A legfontosabb kérdés Hányszor kapjuk egy napon azt a kérdést, hogy a...
iSzerelés tipp
Hírek
Read more

iSzerelés-tipp: Te bezárogatod az appokat?

2022.11.24.
Bezárni, vagy nem zárni, az az iSzerelés üzletében az állandó kérdés! Az iSzerelés üzletében kollégáink újra...
Hírek
Read more

Nem működik az egyik AirPod fülesed? Itt a megoldás.

2022.11.21.
Amikor az egyik AirPod beadja a kulcsot Legyen AirPods bármelyik széria vagy Pro készüléked, hibátlanul kellene,...

Comments are closed

  • További linkek

    • Adatvédelem

    • ÁSZF

    • Karrier

Kapcsolat

+36 30 820 20 59
info@iszereles.hu

Copyright © 2023 | iSzerelés | Készítette: a bbmedia