A boltok előtt már megkezdődött a sorban állás, sokan aggódnak, hogy nem lesz elég a készlet. Ám van olyan is, aki már megkapta az új telefonját…
Az első szerencsés előrendelő, akinek már a futár előre jelezte a szállítást, átvehette személyesen a vadonatúj iPhone X készülékét. Persze, ez csak egy logisztikai bakiból eredő mázli, amiről ha az Apple értesül, nem lesznek boldogok. (Sőt, utólag feltehetően a DPD sem.) A futárcégek ugyanis hivatalosan november 4-én kezdik, kezdhetik meg az előrendelt készülékek kiszállítását.
Azok a rajongó-vásárlók, akik az előrendelés helyett személyesen akarják beszerezni az új Apple csúcskészüléket, már sorban állnak a márkaboltok előtt.
Mivel az előrendelés során igen hamar kiapadt az iPhone X készlet, és aztán 5-6 hétre vállalták a szállítást. Ma arról érkeztek a hírek, hogy az előrendelésnél „már csak” 3-4 hét a várakozási idő. Viszont, mivel az előrendelés egy hete kezdődött, ezen nincs is nagyon, mit csodálkozni. Az egyik neves elemző szerint a nyitó készlet csak 2-3 millió darab. Ez elég kevéssé valószínű, de nincs erre vonatkozó pontos számadat, hiszen ezt csak az Apple tudja, ők pedig ilyen adatot sohasem adnának ki.
A sorban állókról egyelőre azt tudni, hogy Szingapúrban az Orchand Roadon már volt egy kisebb balhé, amikor is a tömeg valami miatt nyomulni kezdett. Japán egyik legdrágább negyedében már egy utcasaroknyi, egy másik boltnál pedig már két utcával lejjebb áll a sor vége az Apple Store-hoz képest. De például a kaliforniai Palo Altóban lévő üzlet előtt is sokan várakoznak. Ausztráliában és az Új-Zélandon a boltok előtt állók, az időeltolódás miatt már a finisben vannak, hiszen az üzletek hamarosan nyitnak.
Olyan is akad, aki már két napja ott vesztegel egy-egy helyszínen türelmesen – vagy kevésbé türelmesen – várakozva, hogy az elsők között juthasson az új telefonokhoz. Viszont olyan esetről is érkezett hír, hogy egy sorban álló helyéért 10 000 japán jent kínáltak neki…
A hazai egyik prémium viszonteladótól az a pletyka jutott ki, hogy elképesztően kevés darabot kaptak a legújabb almás mobilból. Ez is az alacsony nyitó készletet támasztja alá, de legalábbis az Apple nagyon ügyes marketing stratégiáját…