Az Apple AirPods-ot úgy tervezték, hogy zökkenőmentesen működjön együtt az Apple összes Bluetooth-képes eszközével, és a vezeték nélküli fülhallgatók általában meg is felelnek ennek az ígéretnek. Sajnos azonban ez nem jelenti azt, hogy az esetek száz százalékában mindenki számára tökéletesen működnek.
Különösen bosszantó probléma, amely néha előfordulhat az AirPods bármelyik modelljével, amikor az egyik AirPod időnként megszakítja a kapcsolatot, vagy teljesen leáll, minden látható ok nélkül. Ha téged is érintett ez a hiba, az alábbi lépések követésével megoldhatod a problémát.
- Nyisd meg a Beállításokat az iPhone vagy iPad készülékeden.
- Koppints az AirPods nevére, közvetlenül az Apple ID banner alatt. Alternatívaként koppints a Bluetoothra, majd a listában az AirPods mellett lévő „i” ikonra.
- Görgess le a menü aljára, és koppints a az Eszköz elfelejtése lehetőségre.
- Győződj meg róla, hogy mindkét AirPods a töltőtokban van, a tok zárva van, és a tokban van töltöttség.
- Keresd meg a tok hátulján, az aljához közel található kis gombot. A tokkal azonos színű, ezért lehet, hogy ki kell majd tapintani. Ha AirPods 4-es készüléked van, akkor az Apple a kapacitív gombot a tok elejére helyezte át, elrejtve azt közvetlenül az állapotjelző LED alá.
- Nyisd ki a töltőtok fedelét.
- Az AirPods 4 esetében (mindkét modell) koppints duplán a tok elejére, amíg az állapotjelző LED fehéren kezd villogni. Az összes többi AirPods modell esetében tartsd lenyomva a gombot legalább 15 másodpercig. Ha első generációs vagy nem vezeték nélküli második/harmadik generációs AirPods töltőtokot használsz, a tok belső LED-je az AirPods-ok között fehéren, majd sárgán villogni fog, jelezve, hogy az AirPods visszaállt. Ha AirPods Pro vagy AirPods 4 vezeték nélküli töltőtokot használsz, akkor ezt a fényt a tok elején találod.
- Most csukd be az AirPods tok fedelét, majd nyisd ki újra.
- Tartsd az AirPods tokot nyitott fedéllel az iPhone vagy iPad készüléked mellé. Az iOS-eszközödnek fel kell ismernie az AirPods-t, és egy felugró ablakot fogsz látni a csatlakoztatáshoz.
- Ha a fenti lépések nem oldják meg a problémát, próbáld meg visszaállítani az iPhone hálózati beállításait. A Beállítások főmenüjében válaszd az Általános – Visszaállítás – Hálózati beállítások visszaállítása menüpontot, majd a fenti lépések megismétlésével próbáld meg újra párosítani az AirPods-okat.
Reméljük hasznosnak találtátok ezt a cikket, további hasznos tippekért olvassátok el további anyagainkat!
Forrás – MacRumors