iSzerelés iSzerelés
E-mail: info@iszereles.hu
Telefon: +36 30 820 20 59
Facebook Instagram Youtube
Szerviz
  • iPhone javítás
      • iPhone 16 E

      • iPhone 16 PRO MAX

      • iPhone 16 PRO

      • iPhone 16 PLUS

      • iPhone 16

      • iPhone 15 PRO MAX

      • iPhone 15 PRO

      • iPhone 15 PLUS

      • iPhone 15

      • iPhone 14 PRO MAX

      • iPhone 14 PRO

      • iPhone 14 Plus

      • iPhone 14

      • iPhone 13 PRO MAX

      • iPhone 13 PRO

      • iPhone 13 mini

      • iPhone 13

      • iPhone 12 PRO MAX

      • iPhone 12 PRO

      • iPhone 12 mini

      • iPhone 12

      • iPhone 11 PRO MAX

      • iPhone 11 PRO

      • iPhone 11

      • iPhone XS MAX

      • iPhone XS

      • iPhone XR

      • iPhone X

      • iPhone SE 2022

      • iPhone SE 2020

      • iPhone SE

      • iPhone 8 PLUS

      • iPhone 8

      • iPhone 7 PLUS

      • iPhone 7

      • iPhone 6S PLUS

      • iPhone 6S

      • iPhone 6 PLUS

      • iPhone 6

      • iPhone 5S

      • iPhone 5C

      • iPhone 5

      • iPhone 4,4S

  • iPad javítás
      • iPad 1

      • iPad 2

      • iPad 3

      • iPad 4

      • iPad 5.gen 9,7” 2017

      • iPad 6.gen 9,7” 2018

      • iPad 7.gen 10,2” 2019

      • iPad 8.gen 10,2” 2020

      • iPad 9.gen 10,2” 2021

      • iPad 10.gen 10,9” 2022

      • iPad Air

      • iPad Air 2

      • iPad Air 3 10,5” 2019

      • iPad Air 4 10,9” 2020

      • iPad Air 5 10,9” 2022

      • iPad Mini 1

      • iPad Mini 2

      • iPad Mini 3

      • iPad Mini 4

      • iPad Mini 5 2019

      • iPad Mini 6

      • iPad Pro 10,5” 2017

      • iPad Pro 11” 1.gen 2018

      • iPad Pro 11” 2.gen 2020

      • iPad Pro 11” 3.gen 2021

      • iPad Pro 11” 4.gen 2022

      • iPad Pro 12,9” 1.gen 2015

      • iPad Pro 12,9” 2.gen 2017

      • iPad Pro 12,9” 3.gen 2018

      • iPad Pro 12,9” 4.gen 2020

      • iPad Pro 12,9” 5.gen 2021

      • iPad Pro 12,9” 6.gen 2022

      • iPad Pro 9,7” 2016

  • Mac javítás
      • MacBook

      • MacBook 12” 2015-2017

      • MacBook 13” 2008

      • MacBook Air

      • MacBook Air 11”

      • MacBook Air 13” 2009-2017

      • MacBook Air 13” 2017-2020

      • Mac Mini

      • Mac mini 2010-2016

      • MacBook Pro

      • MacBook Pro 13” 2009-2012

      • MacBook Pro 13” 2012-2015

      • MacBook Pro 13” 2016-2020

      • MacBook Pro 13” M1 2020

      • MacBook Pro 15” 2009-2012

      • MacBook Pro 15” 2012-2015

      • MacBook Pro 15” 2016-2019

      • MacBook Pro 16” 2019

      • iMac

      • iMac 20” 2008

      • iMac 21,5” 2010-2011

      • iMac 21,5” Slim 2012-2017

      • iMac 24” 2007-2009

      • iMac 27” 2009-2011

      • iMac 27” Slim 2012-2017

  • Apple Watch javítás
      • Series 1

      • Series 2

      • Series 3

      • Series 4

      • Series 5

      • Series 6

      • SE

      • SE 2

      • Series 7

      • Series 8

      • Series 9

      • Ultra

  • JBL javítás
      • JBL flip szerviz

      • JBL xtreme szerviz

      • JBL clip szerviz

      • JBL pulse szerviz

      • JBL link szerviz

      • JBL go szerviz

      • JBL charge szerviz

      • JBL boombox szerviz

      • JBL partybox szerviz

      • JBL egyéb szerviz

  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

    Apple Watch Shop

    • iPhone és iPad kiegészítők
  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
iSzerelés
Menu Szerviz
  • Kezdőlap
  • Rólunk
  • Készülékeink
  • Kiegészítők

    iPhone és iPad kiegészítők

    Apple Watch Shop

    • iPhone és iPad kiegészítők
  • Hírek
  • Szervizfutár
  • Karrier
  • Kapcsolat
  • iPhone javítás
  • iPad javítás
  • Mac javítás
  • Apple Watch javítás
  • JBL javítás
Facebook Instagram Youtube
iSzerelés iSzerelés
szervizes etikett
Hírek

Rosszszándékú szervizes miatt az Apple szívta meg

Tudjátok, amikor egy szerviz blogjára ír az ember, akkor egy ilyen hír az felkavaró. Mert egyetlen igazi, megbízható szervizben sem történhetne meg ilyesmi. Nem az Almát sajnálom, amiért rövidebbek lettek pár millióval. Azt sajnálom, hogy a rendes szervizek renoméját rontja az ilyesmi. Na de, ki is ez a rosszindulatú szervizes?

A Telegraph brit, konzervatív lap adta hírül a sajnálatos esetet, miszerint az Apple 21 millió amerikai dollár kártérítést fizetett egy ügyfélnek, akinek javításra továbbított készülékéről képek kerültek fel a Facebookra.

Az eset régebbi, még 2016-ban történt, hogy az Apple beszállítója, a Pegatron által Kaliforniában működtetett szerződéses Apple szervizből kikerültek az adatok. Egy akkor 21 éves főiskolai hallgató iPhone készüléke elromlott, ezért beküldte a szervizbe. A jogi iratok tanúsága szerint, mialatt a készüléke javítás alatt állt, a szervizesek 10 alulöltözött és szexvideóból származó képet posztoltak.

Kártérítés

Bár a pontos összeg a jogi iratokban nem szerepel, „multimillió dollárként” hivatkoznak rá a „súlyos érzelmi megviselés” miatt kifizetett kártérítésre. Illetve az kiderült, hogy a védő 5 millió dollár kártérítésért folyamodott eredetileg. Mivel azonban a károsult hölgy ügyvédei megfenyegették a cupertinói vállalatot a magánszféra megsértésé miatt indítandó perrel is, így az Apple jobbnak látta fizetni a durva PR botrány elkerülése miatt. Elvégre az adatvédelem áll az almás vállalat zászlajára tűzve…

A Telegraph megkeresésére kiadott közleményben az Apple kijelenti, hogy az ügyfeleik magánéletének védelmét „rendkívül komolyan” veszik, és hogy az idő közben kivizsgált esetben „súlyos szabálysértést” állapítottak meg, ami „azonnali lépéseket” vont maga után, valamint azt, hogy tovább szigorítják a beszállítói protokollokat.

Mindezt azért osztottuk meg Veletek, mert szeretnénk ezúton is kifejezni, hogy mennyire elítéljük az ilyen jellegű magatartást. Valamint, hogy egy korrekt szerviz esetében, még ha nincs is hivatalos szerződése gyártóval – az Apple vagy más gyártóval – akkor is kötelességük a rájuk bízott készülékek adatait diszkréten és főleg mindenféle adatvédelmi előírás, és emberi erkölcsi mérték szerint tisztességesen kezelni. A szerviz és az ügyfél között egyfajta bizalmi kapcsolat van a rábízott készülékek folytán, ami ellen véteni egyfelől felelőtlenség, tisztességtelen, és cseppet sem kifizetődő a szerviznek, vagy a szervizeseknek. Az iSzerelésnél kiemelt figyelmet fordítunk az adataitok védelmére, talán ezért is bízzátok ránk készülékeiteket több mint 10 éve. Köszönjük a bizalmatokat, és ígérjük, hogy a jövőben sem élünk vissza vele.

Mit gondoltok a rosszindulatú szervizes esetéről?

Miért pont az iSzerelés?
Mert közel 1000 ember értékelése szerint is mi vagyunk Budapest legjobbra értékelt garancián túli Apple szakszervize.

Share Post
iSzerelés-pletyka: Legfrissebb...
A legjobb autós tartók 5000 fo...

Related posts

Hírek
Read more

Új Apple M4 iMac, M4 Mac mini és M4 MacBook Pro mutatkozott be

2024.10.31.
Az Apple ezen a héten a híresztelésekkel ellentétben, élő esemény helyett három különböző nap, három kulcsfontosságú...
Hírek
Read more

AirPods Pro vs AirPods Max – kinek melyik való?

2024.10.22.
Az AirPods Pro és az AirPods Max az Apple legmagasabb kategóriás fül-, illetve fejhallgatói, melyiket érdemes...
Hírek
Read more

10 újdonság az iPad mini 7-ben

2024.10.17.
Az Apple csendben frissítette az új iPad Minit, három év után először. Az alábbiakban mind a...
Hírek
Read more

Az Apple bemutatta az iPhone 16 szériát, az Apple Watch 10-et és az AirPods 4-et

2024.09.10.
Az Apple szeptember 9-én megtartotta szokásos eseményét, ami az éves iPhone frissítést és Apple Watch frissítést...
Hírek
Read more

Így működik az iPhone Tükrözés Mac-en, iOS 18-cal

2024.07.25.
Szeretnéd használni az iPhone-od, de lusta vagy felkelni a MacBook-od elől? Nos, ez többé nem okoz...

Comments are closed

  • További linkek

    • Adatvédelem

    • ÁSZF

    • Karrier

Kapcsolat

+36 30 820 20 59
info@iszereles.hu

Copyright © 2023 | iSzerelés | Készítette: a bbmedia

A jobb felhasználói élmény érdekében az oldalon cookie-kat használunk. Oldalunk használatával, Ön elfogadja a cookie-k használatát.OK