Szoftverezés Apple Watch készülékekhez
Számos olyan hiba lehetséges az WatchOS eszközökön, amik szerencsére nem kapcsolódnak az alkatrészekhez, de mégis megnehezítik, vagy akár teljesen ellehetetlenítik a használatot.
Szoftveres hibára gyanakodhatunk ha:
- nem kapcsol be / csak az alma logóig jut
- csak egy piros felkiáltójel jelenik meg
- nem lehet frissíteni sem az iPhone-on, sem az Apple Watch-on keresztül
- nem lehet párosítani / megszüntetni a párosítást
- nem kapcsolódik az iPhone-hoz
- szakadozik a Bluetooth kapcsolat
- eltűnnek appok, vagy hibásan működnek
- véletlenszerűen megtelik a tárhely
- stb
Noha közel sem biztos, hogy egy szoftveresnek vélt probléma hátterében minden esetben valóban szoftver probléma áll, ám ezt diagnosztikai eszközökkel a szervizben könnyedén kimutatható. Amikor a hardveres problémákat kizártuk, az eszköz megfelelő működését gyakran az oldja meg, hogy pl. a teljes rendszert újratelepítjük.
Emellett iOS és iOS vagy Android és iOS eszközök közötti adatátvitelt, adatmentést, adatköltöztetést is könnyedén megoldjuk.
A munkafolyamat időtartama 1-2 munkanap.